Uneix-te al grup de difusió de Whatsapp de l’Ajuntament de Setcases i rep la informació al moment

LLISTA DE DIFUSIÓ DE WHATSAPP DE L’AJUNTAMENT DE SETCASES

L’Ajuntament de Setcases posa en marxa “Setcases Informa”, un grup de difusió a través de l’aplicació WhatsApp, amb l’objectiu de fer arribar als veïns/es del Municipi de Setcases informació de temes rellevants i/o d’urgència, d’una manera àgil, transparent i immediata.GRUP DIFU SETCASES

Un grup de Difusió de WhatsApp no és el mateix que un grup de WhatsApp. Per mitjà del grup de difusió, els veïns/es de Setcases, rebreu de forma personal les informacions sense que la resta del grup pugui veure les vostres dades personals.

En aquest grup s’enviarà només informació i NO es podrà tornar resposta al grup, ni servirà per comunicar les vostres incidències, suggeriments, instàncies, etc.

Els tràmits amb l’administració es continuaran duent a terme com abans: a través dels tràmits en línia de la web: www.setcases.cat o presencialment a les oficines de l’Ajuntament.

Per tal de donar-vos d’alta al grup, necessitem la vostra autorització per escrit en compliment de la Llei de protecció de dades. Sempre es podrà exercir el vostre dret i donar-vos de baixa del grup, enviant un WhatsApp al número administrador o presentant una sol·licitud a l’Ajuntament.

Les dades dels usuaris no es facilitaran a cap organisme extern ni tampoc s’utilitzaran per cap altra finalitat que no sigui el servei d’informació a través de Whatsapp.

COM US PODEU DONAR D’ALTA:

1. Us podeu descarregar l’autorització a la pàgina web o anar a l’Ajuntament
  2. Omplir i signar el full d’autorització i portar-lo a les oficines de l’Ajuntament o enviar-lo a través de l’apartat web tràmits en línia i adjuntar-lo a la instància genèrica.
  3. Donar d’alta com a contacte al vostre mòbil el següent Número que és l’Administrador del Grup: 683 33 13 83.
  4. Un cop donat d’alta us incorporarem al grup de difusió: “Setcases Informa”.

AUTORITZACIÓ per formar part al grup difusió Whatsapp de l’Ajuntament de Setcases.